Monday 10 June 2013

Sampai masa nanti,aku rindu.




"Nenek nak susu ! "

"Kakak,Putera ada gula-gula."

"Makcik,I love you."

"Kakak,putera dah nak balik."

"Bye Makcik.. "

"Makcik Poyo!"



Dear Karl Putera,
nanti gua akan rindu kamu.
Lepas ni gua dah tak boleh dengar kamu panggil gua "MAKCIK" .
Lepas ni gua dah tak dapat dengar kamu kata I love you dekat gua.
Lepas ni gua dah tak boleh manja-manja dengan kamu.
Lepas ni juga gua dah tak akan dengar kamu kata "Makcik Poyoooo " dekat gua.
Sampai masa nanti,gua janji gua rindu kamu.

Itu bukan janji tapi pasti.

"Makcik" sayang kamu,Karl Putera.


  Karl Putera,budak berumur tiga atau empat tahun macam tu.Aku tak berapa ingat sebab dia bukan nya adik atau anak aku.Anak? Eh,tershasul.Kihkihkih..Dia dah nak balik Seremban dengan Mama dan Papa dia.Dia comel,series .Dia selalu cakap dekat telefon dengan aku.Kalau kamuorang cakap dengan dia,mesti kamuorang akan gelak habis.Pernah satu hari tu,dia ingatkan aku yang tengah bercakap dengan dia ni nenek dia.Dia pun minta susu dekat aku sebab dia ingatkan aku ni nenek dia.Masa tu nenek dia keluar pergi masa.Jadi,dia ingatkan abang dia call nenek dia.Dengan selamber dia minta aku buatkan susu untuk dia.Dah lah dia panggil aku "nenek".Ewahhhhh..selamber je dia.Tapi aku happy dapat cakap dengan dia.Tadi rasa sebak gila bila dengar dia kata I LOVE YOU,KAKAK .

Nak tengok tak gambar dia? 



Yang pakai baju hitam yang depan ni.Comel kan?



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan anda disini.Segala komen saya hargai :)