Monday, 25 May 2015

Post untuk sayang yang entah keberapa entah.

Tadi aku dapat panggilan.
Panggilan daripada si buah hati pengarang jantung gua yang satu.
Dia mengadu domba masalah dia ke gua.
Gua rasa gua beruntung dapat kenal dengan dia.
23 haribulan 5 yang baru saja lepas, genap lah dua tahun kami berkenalan.
Alhamdulillah masih kekal.
Diharapkan dapat bertahan lama hingga ke jannah. Inshaallah,amin.

Sayang,
Terima kasih untuk dua tahun yang sangat bermakna bagiku.
Sayang,
Terima kasih atas kekuatan,kesabaran kamu menghadapi aku yang punya kepala persis batu ni.
Sayang,
Kamu tahu tak, dari hari pertama sehinggalah sekarang, aku dapat lihat perubahan dalam diri kau tak banyak sedikit .
Dari tak pandai memujuk, kau gagah pujuk aku jugak.
Dari kita asyik gaduh, kau tekad untuk mengalah bila kita bergaduh.
Dari kau kaku , kau jadi manja sekarang.Tapi manja kau tetap berbatas.

Banyak lagi yang aku lihat sebenarnya. Kau tahu tak, perempuan tu paling suka bila boyfriend dia mengadu masalah dekat dia. Sebab, dia akan rasa disayangi dan the most important things, rasa dihargai. So i feel it now . I almost cry when you did like that. Sometimes benda tu nampak remeh, kecik tapi bagi aku sangat bermakna. Tq syg. I Love you from deep of my heart 😀

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan anda disini.Segala komen saya hargai :)