Tuesday, 18 August 2015

Motivasi diri.

Dilema.
Kau sayang buah hati kau.
Tapi dalam masa yang sama ada org yang mengharap pada kau.
Then, kau seorang yang cepat kasihan,tersentuh dengan tigkah laku baik dan manis dia.

Dan aku sebenarnya dalam dilema.
Aku tak boleh ada hati pada org lain.
Aku sayang buah hati aku.
Mungkin ni dugaan buat aku. Jadi aku harus kuat.
Sayang, awak yakin kan yang saya kuat sayang?

Tak ,kilah kau mesti ingat balik cemana kau kenal buah hati kau, cemana sweet dia amik hati kau, cemana payah dia berubah sikap tinggi ego dia kepada rendah. Kau kena hargai dia. Selama ni dia yang ada dgn kau,terima baik buruk kau, perangai kau yang serupa apa entah. Jadi kau tak boleh sia-siakan dia.

Treat him well as well as he treat u kilah . Slmt mlm syg.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan anda disini.Segala komen saya hargai :)