Saturday 17 May 2014

Kepada rakyat dunia ;

Nak hentikan mulut org, kau xada kuasa. Jadi salah satu cara, kau berhenti buat benda negatif. Bila org dah penat,org akan berhenti mengata. Mulut manusia memang mcmtu. Aku pun tak bajet baik ah. Aku pun 2 kali 5 je. Haha.

Aku sakit mata tengok manusia kat dunia ni. Semua dah berubah. Yang perempuan tu please lah jaga mahkota yang satu satunya tiada ganti jika tergadai. Adab mana ? Adab manusia semakin tipis terbang entah kemana dibawa angin barat barangkali. Hati-hati dalam perbuatan,percakapan. Seminit kau buat dosa, tak sampai seminit dah heboh satu dunia. Dunia kini moden. Aku taknak orang judge kaum sejenis aku ni teruk teruk belaka. Kepada kaum yang berlawanan, jangan disangkakan semua wanita dalam dunia ni sama. Kerana setiap dari kami ada perbezaan. Kami anti dipersamakan.

Harap maklum.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan anda disini.Segala komen saya hargai :)