Saturday 11 October 2014

Nikmat Tuhan Kasi.

Aku terjaga dari mimpi yang entah apa.
Tadi aku sakit. Tapi dah sembuh setelah bangun, alhamdulillah. Aku teringat dia. Dia ada tinggalkan audio di whatsapp. Akibat terlalu sakit, aku mengabaikan audio dia. Aku harap dia faham. Aku buka. Aku sibuk cari lubang untuk cucuk earphone. Aku tekan butang play.

" Hai. Selamat malam. I love you. Nanti sapu ubat dekat kepala. Jangan nak geli sgt kalau org lain nak tolong picitkan. Tidur lena ye. Abg pun dah mengantuk ni. Nanti kalau lapar, pergi cari apa-apa yang patut. Adik pergi tidur dulu. Nanti abg tidur sebab lepas makan mana boleh tidur kan,nanti gemuk. Haha. Ok bye dik. " - 9.57pm

Kau rasa apa ? Ada tak rasa mcm hati kau berbunga bila dilayan sebegitu rupa ? Ada tak kau rasa terharu bila org yg kau kasih, tahu kelemahan kau dan masih terima kau bahkan dia selalu beri kau kekuatan tatkala kau lemah, nak pengsan ,hampir mencapai lantai ?

Aku rasa bahagia. Syukur.
Tuhan, aku syg dia. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan anda disini.Segala komen saya hargai :)