Tuesday 18 December 2012

Esok gua turun padang .


Hai.

Nama saya Hati.Saya sedang berdebar-debar menunggu hari bersejarah buat saya.Tuan saya mangsa Penilaian Menengah Rendah 2012.Doakan tuan saya dapat lurus A boleh?InsyaAllah.Doa kalian saya hargai.Terima kasih.

Hai.

Saya tuan kepada hati.Alhamdulillah cuaca badan harini sederhana.Tak panas berapi ,tak sejuk macam air batu.Cuma sederhana takat suhu Malaysia,negara tercinta.InsyaAllah esok saya bakal jejakkan kaki ke sekolah tinggi untuk mengambil keputusan.

Dupppp Dappppp....
Duppppp Dapppp..

Awak dengar tak heartbeat saya? Kalau tak,saya sepak! Eh,ganas pula!

Ramai yang text aku minta bagitahu keputusan gempak aku nanti.InsyaAllah.I will give all of you result gempak!Ramai yang kata tahun ni gred menurun dan tahun ni soalan susah vs pelik.Apapun,mama kata,aku mesti kuat nak ambil result *senyum*

Tadi aku call Canny.She's my bestfriend.

Canny : Eh,apesal kau call aku minta jumpa esok kat sekolah?
Aku    : What?Jangan kata kau taktahu esok dapat result!Aku sepak nanti!
Canny :Oh my God!Betul ke sok dapat result *suara dia berubah bila dapat tahu esok keluar result*
Aku    :Ya,of course lah esok.

Aku tak faham masih ada lagi spesis manusia yang duduk dalam dunia sendiri je.Eh,aku ter-mengumpat.Astaghfirullah..Nampaknya,bakal ada muka-muka ingin tahu yang akan text aku esok.Mohon dijauhkan begitu.Saya rimas plus benci jika ada yang mesej saya bertalu-talu.

Harap maklum.

P/s:Doakan gua dapat lurus A.Gua mohon.

Salam sayang,
Najwa Samlan.