Saturday 16 February 2013

Sediakan plastik sebelum muntah.



"Sediakan plastik sebelum muntah."-Najwa Samlan.

Kali ni entri memang aku tak nafikan tahap jiwang.Entri sempoi dan selamber.Jadi,sesiapa yang mahu teruskan membaca,tidak aku halang.Tapi kalau ada yang elergik dengan entri sebegini rupa,sila sediakan apa-apa yang patut =)

Let's start ! Ucapan--
Happy belated birthday to my only love.May Allah bless you always and always happy besides your family and friends.May Allah bless our relationship too.Alhamdulillah,sepanjang dua tahun lebih ni,banyak sangat kerenah awak.Awak tak cerewet tapi awak banyak bagi saya kejutan dan sekarang sudah tiba masanya,kita terbalik.Biar saya yang kasi awak kejutan pula.Maafkan saya sebab lambat post benda ni sebab ada masalah yang agak kritikal sikit.Tahun ni tak ada hadiah.Again,Im sorry.Kalau ada terkasar bahasa,bahaskan diri gua-lu tu,kira halal lah ye? Alhamdulillah,mama pun dah boleh terima awak.Sekarang,cuma tunggu masa untuk tunjuk pada abah kita berdua.Hope mereka pun sekepala dengan mama.Tapi ,lambat lagi kot masanya untuk awak tunjukkan dekat abah.Al-maklumlah,bapa mertua saya tu garangnya lebih teruk dari singa ! Mana tahu kalau-kalau silap hari bulan nanti,dia telan  nya saya kan? Tak tertunai hajat saya nak kahwin dengan awak kan? Terima kasih hadirkan pelangi buat saya,adik-adik dan mama.

Sorilah,sejak umur mencapai angka enam belas ni,makin sibuk pula,makin kurang masa pula nak melayan segala mesej-mesej awak.Saya harap awak faham saya.Saya cuba faham awak juga.Kadang-kadang saya jadi beruang ke singa betina ke garang semacam,semua tu ada sebab.Mungkin time tu mood saya tak baik.So,awak pandai-pandailah buat api yang marak ni reda dengan cepat,ye ?

Harapan--
Tak harap benda lain selain benda yang positif.Jadi,sentiasalah tetapkan diri awak seperti sekarang.Jangan pernah berubah kalaupun dua puluh tahun akan datang nanti okey?  Saya harap saya takkan pernah lupakan moment-moment dengan awak and andai kita tak ada jodoh,kita adik dan abang kan walaupun kita sebaya ? *Baik angguk sebelum aku bunuh kau!* #Kejam!

Hajat--
Benda yang paling saya nak sangat buat pada awak adalah buat awak menangis.Entah,rasa bahagia kot kalau buat awak menangis.Memang saya suka menyakat awak kan ? Nak buat macam mana lagi,terima jelah.Saya memang kaki buli kan ? Mama pun selalu marah saya sebab buli awak.Alah,marah-marah manja ~

Setakat ni jelah,ucapan .Dah tak larat nak bagi ucapan dah.Penat memikir.Last word,saya sayang awak,fatin,adik ,abah and family saya.So,Assalamualaikum =)

P/s:Gua taktahu dia pernah menangis sebab gua ke tak.Series kalau dia pernah menangis sebab gua,gua mesti gembira gila !Salam Ahad.

Yang menaip,
Najwa Samlan.