Monday 1 April 2013

Kau nak apa?



Separuh mati aku cuba lekangkan diri dari terus fikirkan kau.
Sekuat hati aku menangis fikirkan kau.
Ah,apesal susah sangat kau nak pergi dari terus berlegar di ruang otak aku ?
Kau nak apa sebenarnya dari aku?

Bila aku mengadu,kau mengeluh.
Bila aku terus-terusan keep texting,kau kata aku mengada.
Bila aku senyap,kau kata aku sombong.
Bila aku diam,kau kata aku lepakan kau.

Mr Double H,
kau nak apa sebenarnya dari aku?
Jujur lah.Jangan tipu !

Pernah rasa disayangi ? Lepastu kau hampir separuh gila rindukan dia. Lepastu dia tinggalkan engkau tanpa sebarang nota.Kau tertanya-tanya.Menangis hampir setiap malam bagai nak rak.Teringatkan dia.Tup tup lepas sebulan,kau terjumpa dia dengan kekasih hati baru nya. Pernah alami ? Rasanya macam nak baling kaca je dekat dia,tahu !

"Hi,please call me back."

Ya,bila bosan,search aku macam kau search google.Bila nak mengadu,baru panggil aku.Aku ingat lagi kata-kata aku.Aku janji kalau apa-apa jadi sekalipun antara kita,aku akan tetap jadi pendengar setia buat kau.Aku tak macam orang lain.Malas ah nak pura-pura plastik ! Aku memang taknak kau bahagia dengan orang lain.Cemburu ? Aku tak nafikan lah. Takpe,aku bersyukur kalaupun kau bukan untuk aku.Sekurang-kurangnya kau pernah jadi raja dalam hati aku.

Takpe.Tuhan tu ada.Kalau kau bagi kaki,kaki juga kau dapat nanti.Just wait and see what will happen after this .Btw,kau tetap hero buat tempat aku mengadu :) Harap kau bahagia .Aku doakan cita-cita kau tercapai.