Friday 19 July 2013

Pesanan demi pesanan yang tak dibalas.

* Beep Beep * Satu pesanan masuk.

Daripada: Hafiz

" Eh,kau pergi mana? Lama tak dengar khabar. Sihat? Kenapa dah lama tak nampak? Busy sangat ke sampai aku text pun kau tak boleh balas ? Hidup sedang berbahagia sangat kah? Sekolah okey? Eh,aku rindu kau lah... "



*Beep Beep* Satu lagi pesanan masuk.

Daripada: Adam

" Dik,kenapa dah lama tak contact abang? Adik sihat? Family okey tak? Mama macam mana? Adik puasa tak harini ? Dik,nanti abang datang rumah time raya okey? Inform  mama tau.."

1 JAM KEMUDIAN.....

" Dik,kenapa tak reply ni? Ni lah susah kalau texting dengan Ikan Buntal abang yang sorang ni.."



*Beep beep* Pesanan ketiga masuk.

Daripada: MN

"Weyh,line rumah kau okey ke tak? Apehal kau tak contact aku eh? Aku ada buat salah dengan kau ke? Kalau ada,kasi tahu lah."

36 MINIT KEMUDIAN..

" Oit,jangan bikin gua panik pleaseeeeee.. "


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan anda disini.Segala komen saya hargai :)